Четверг, 28.03.2024, 15:55
 
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Турист · RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Внедорожная движуха » события, мероприятия, протесты, акции внедорожного мира » Кубок 4х4 "Київщина 2011" (соревнования)
Кубок 4х4 "Київщина 2011"
ukraine-fishДата: Пятница, 14.01.2011, 22:12 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 4066
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Кубок 4х4 "Київщина 2011"

Перший етап Кубку - Орієнтування "В зоні особливої уваги".

Мета.
Знайти найбільшу кількість контрольних пунктів (точок, КП) за найменший час.

Порядок проведеня.
Перший етап Кубку - Орієнтування буде проведено 22 січня 2011 року, урочистий старт на головній площі міста Вишгород.
08:00 Початок роботи Техкому, реєстрація і т.і.
09:30 Брифінг для учасників.
10:00 Урочистий старт, подіум.
11:00 Фактичний старт
17:00 Закриття фінішу.

Після проходження урочистого старту, екіпажі рухаються колоною у напрямку до фактичного старту.
Там кожен екіпаж перед стартом отримуює пакет, який містить опис контрольних пунктів (КП) і контрольну карту.
Старт загальний, фініш по фактичному часу, фінішна лінія перетинається ходом, без зупинки.
Після фінішу, екіпаж повинен якнайшивидше здати контрольну карту Суддяі і проконтролювати час, який зафіксовано.

Опис контрольних пунктів (КП, точок) наведено у таблиці і містить колонки:
1 - Номер КП. Номера КП можуть бути не вказані, дізнатися можно безпосередньо на точці.
2 - Опис як знайти КП. Деякі точки можливо буде знайти тільки виконавши навігаційне завдання, відклавши відстані і азимути від інших відомих точок.
3 - GPS-координати. Координати деяких КП будуть надані Організатором, у проекції WGS84.
4 - Примітки. Можуть бути вказані особливості КП.

Процедура здобуття відмітки про проходження контрольного пункту (КП)
В зоні проведення етапу будуть розташовані контрольні пункти - позначені червоною фарбою з обведеним колом і порядковими номерами об'єкти такі як: дерево, камінь, стовп та ін. Контроль проходження даних пунктів ведеться за допомогою цифрових знімків з роздільною здатністю кадру не менше 1600 х 1200 пікселів. Екіпажу необхідно сфотографувати знак контрольного пункту, свій транспортний засіб і одного з членів екіпажа, виконавши вимоги Організатора по компоновці кадру. Процедура здобуття відмітки про проходження контрольного пункту виконана правильно лише якщо хоч би на одному фотознімку є правильно скомпонований кадр, на якому чітко видно всі необхідні елементи обумовлені у вимогах. В разі відсутності кадру (псуванню окремих кадрів і так далі) з БУДЬ-ЯКОЇ причини, або кадр виконаний з порушенням вимог по компоновці, а так само роздільної здатності кадру нижче 1600 х 1200 пікселів, процедура відмітки про проходження контрольного пункту вважається не виконаною. На фініші екіпаж здає флеш-карту з фотознімками взятих контрольних пунктів в форматі JPEG. Суддя в реєстрі КП і контрольній карті в спеціальній графі проставляє відмітку фінішу.


Чтобы убрать проверку по коду безопасности, пишите мне. Я переведу Вас в проверенную группу.
 
ukraine-fishДата: Пятница, 14.01.2011, 22:12 | Сообщение # 2
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 4066
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Вимоги по компоновці кадру для екіпажів — на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:
* Номер даного контрольного пункту (точки);
* Автомобіль учасника з виразно помітним бортовим номером;
* Один з членів екіпажа, який однією рукою торкається знаку c номером(у межах обозначеного кола) даного контрольного пункту (не закриваючи його номеру), а іншою рукою тримається за будь-яку частину свого автомобіля (окрім троса лебідки), причому дана частина повинна складати єдине ціле з автомобілем (не має бути відокремлена від нього). Допускається відкриття дверей (у тому числі задньої) і капота.
Псування знаку контрольного пункту не дозволяється і карається зняттям екіпажу з етапу. Якщо цей факт зіпсування (знищення) знаку КП не дає можливості об'єктивно класифікувати інші екіпажі, Організатори зобов'язані прийняти рішення щодо скасування результатів цього КП. Не дозволяється «лебедування» за предмет контрольної точки КП, в цьому випадку екіпаж пеналізується анулюванням проходження (взяття) однієї контрольної точки КП.

Умови заліку.
Норма часу - 4 години, за перевищеня - штраф 1 година.
Кількість обов'язкових точок - 10, інакше дискваліфікація.
Загальна кількість контрольних пунктів (точок) для ТР1 - 20; для ТР2 - 20; для ТР3 - 15; (Кількість може бути змінено з оглядом на погоду на день проведення Оріентування)
Позначеня контрольних пунктів: ТР1 ( 01-30); ТР2(31-60); ТР3(61-90);
Закриття фінішу - через 6 годин після старту.
Штраф за відсутність відмітки проходження КП (точки)- 30 хвилин.

Остаточний результат розраховується за формулою:
фактичний час + кількість невзятих точок*0:30 + 1:00(за перевищення норми часу)
Переможцем оголошуеться екіпаж, який на пошук контрольних пунктів по остаточному результату витратив найменше часу , наступний буде другим, і так далі. При рівності результатів, перевагу матиме екіпаж, який має менший діаметр коліс; при наступній рівності, перевагу має той екіпаж, транспортний засіб якого найменш модифікований.

2 етап

Джип-спринт "Формула 4х4".

3 етап

Внедорожная гонка по пересеченной местности "Экстрим Кросс-кантри".

4 етап

Триал.

Супер кубок

В суперкубке встретятся лучшие из лучших!

Источник..


Чтобы убрать проверку по коду безопасности, пишите мне. Я переведу Вас в проверенную группу.
 
Форум » Внедорожная движуха » события, мероприятия, протесты, акции внедорожного мира » Кубок 4х4 "Київщина 2011" (соревнования)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Рыбалка в Украине. Сайты о рыбалке. ТОП Rambler's Top100